Warning

AMARAN: Sajak2 yang ada disini, smua 100% karya aku.. nak copy paste silakan.. tapi.. sila letak nama dan url aku dihujungnya.. ok!

Sunday, December 25, 2011

Pimpinlah aku







Ya Allah,
aku rayu padamu,
dengan setiap denyutan nadiku,
pimpinlah halaku.

Ku tahu,
kau lah selayaknya memiliki hati ini,
yang telah lama berpaling padamu,
kerana noda dusta maya.

Izinkan aku melurut tubuh,
hati mendakap keinsafan,
mengharapkan ia terpatri,
kekal abadi di penjuru hati.

Benarkanlah aku,
menjadi hamba solehMU,
benarkanlah aku,
mengibar panjiMU,
benarkanlah aku,
menjaga kesucian agamaMU.

Ya Allah,
ku rayu padaMU,
ampunkanlah dosa ku,
pimpinlah aku ke jalan yang benar.
Rasulllah merinduiku,
bersama umatnya yang lain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...